13.5.2014

lastenvaatekirpputori Pallokala Poks






Lastenvaatekirpputorit tuntuvat olevan heikkouteni tällä hetkellä. On tullut koluttua muun muassa Vekarakirppis, Pellavapää, Nella ja Nuttu ja ROK Clothing.
Viimeksi kävin ostoksilla pienessä lastenvaatekirpputorilla Pallokala Poksissa.

Pallokala Poks sijaitsee Pikkuhuopalahdessa, osoitteessa Tilkankatu 15. Itse menin paikalle omalla autolla ja sain auton kätevästi parkkiin liikkeen edessä olevalle parkkipaikalle. Kirppikselle pääsee kätevästi myös muun muassa 10 sporalla.

Tykkäsin Pallokala Poksista kovasti sen siisteyden ja moderniuden vuoksi. Kaikki myynnissä olleet vaatteet oli esillä siististi  järjestyksessä, joten shoppailu oli tehty helpoksi. Vaikka liiketila on pieni on myynnissä vauvasta kouluikäiseen asti sopivia tuotteita. Ja olin erityisen iloinen, että myynnissä oli paljon merkkituotteita. Itse löysin taas useita vaaleanpunaisia ihanuuksia tyttärelleni.

5 kommenttia:

  1. Kiva kun jaksat listailla näitä, itsellä ei ole hajuakaan lastenvaatekirppareista. Tiedän vain tuon meidän kulmilla olevan yksilön, muut ovatkin olleet pimennossa. Pitänee siis käydä jossain vaiheessa kierroksella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lastenvaatekirppiksiltä tekee ihan mielettömiä löytöjä. 10€ on iso raha kirppiksillä. Tykkään! Sinne vaan sinäkin shoppailemaan.

      Poista
  2. Mä oon hurahtanut Facebookin lastenvaatekirppiksiin. Niin kätevää, kun joku jaksaa lähettää vaatteet suoraan kotiin :)

    VastaaPoista
  3. Huikean ihana tämä sun blogisi. Mä oon jäynyt ihan koukkuun.. <3

    VastaaPoista