30.3.2014

äitiysvaatehankintojani

Loppuraskaudesta on hyvä tehdä yhteenvetoa raskausajan vaatehankinnoistani. Olinkin iloisesti yllättynyt miten vähillä ostoksilla selvisin raskausajan pukeutumisesta.

Hankin hennesiltä ainoastaan neljät housut: kolmet hiukan siistimmät ja yhdet rönttövenkkarit, joita käytin salilla ja kotioloissa. Äitiyshousut oli kyllä ihan parhaat hankinnat alkuraskaudesta lähtien, sillä masuni näkyi heti kesästä alkaen, joten omat housut eivät menneet enää kiinni.


Äitiyspaitoja olen hankkinut alle kymmenen. Perustrikoopaitoja olen hankkinut useamman sekä pitkä - että lyhythihaisena, yhden neuleen sekä kaksi tunikaa.

Näiden lisäksi jouduin hankkimaan talvitakin ja juhlamekon, jotka molemmat löysin Kruunuhaan Lapsenpäästäjän puodista.

Maltillisia hankintoja sanoisin. Yllättävän pitkään sitä pärjää omilla venyvillä ja suurilla paidoilla ja mekoilla isosta masusta huolimatta.

kuvat: H&M

2 kommenttia:

  1. Ovatko vaatteet kestäneet hyvin käyttöä? Mun ei ole vielä tarvinnut ostaa onneksi mitään, olen pärjännyt sekä omilla paidoilla että housuilla (belly beltin kanssa). Toivottavasti ei tarvitse kovin ostaakaan, vaikka vielähän tässä on pari kuukautta jäljellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnekas sinä. Minulla masu tuli näkyviin heti, joten äitiyshousut oli pakko hankkia alussa. En tosin kokeillutkaan, kuinka pitkään olisin selvinnyt belly beltillä.
      Hennesin äitiysvaatteet ovat kestäneet täydellisesti, sain rahoilleni vastinetta juuri sen verran kuin oletinkin.

      Poista