26.11.2013

masuihon hoito

Olen noin kuukaudenpäivät kosteuttanut masuani ja rintojani. Pelkään nimittäin saavani hirmuisesti raskausarpia. Joku ehkä sanoisi että turhamaista, mutta jos jotenkin pystyn välttämään niiden tulon niin sen teen. Ihoni on tällä hetkellä muutenkin todella kuiva kauttaaltaan johtuen varmasti tulevasta talvesta, olen joutunut siis joutunut aloittamaan kokovartaloni kosteuttamisen. Inhoan vartalon rasvaamista todella, sillä jotenkin siitä jää aina tahmea lääräinen olo.

Masuihon kosteuttamiseen olen valinnut BioOilin. Taisin olla mainoksenuhri, sillä BioOil mainostaa itseään melko näyttävästi vauvalehdissä ja muuallakin missä odottavat äidit liikkuvat. BioOil on ihanan helppo levittää iholle, tippoja vaan masulle, jotka sitten levitetään. Öljy myös levittyy helposti. Ostin BioOilini apteekista. Pullo oli mielestäni säälittävän kokoinen, mutta farmaseutit vakuuttelivat, että tuote on riittoisa. Pöh sanon minä, tuotteeni on jo lähes loppu, vaikka en ole käyttänyt sitä ohjeiden mukaisesti aamuin ja illoin. Toki BioOilia saa ilmeisesti isommissakin pulloissa, kuulemma jopa kätevissä pumppupulloissa.

Nyt haluaisin kuitenkin seuraavaksi testata jotein muuta tuotetta. Jotain helppoa, hyvää ja kohtuuhintaista kosteuttajaa, joka estäisi raskausarpien syntymisen. Olisi sinulla suositella jotain tuotetta?

 kuva: Yliopiston Apteekki

2 kommenttia:

  1. Moi Heidi. Olen blogissani vähintään pintaraapaissut monia raskauteen liittyviä asioita, joista yksi oli juurikin tämä öljyasia. Käytin ensin bio-oilia, mutta vaihdoin Weledaan ja olen ollut tosi tyytyväinen :)
    Linkistä pääset tekstiin: http://kultahippusiaripotellen.blogspot.fi/2013/11/raskausviikko-29-28-ja-oma-hyvinvointi.html?m=0

    Toivottavasti tästä on apua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Yritinkin aikaisemmin löytää blogistasi tätä juttua, kun muistelin sellaisen joskus lukeneeni. Kiitos vinkistä, kokeilen seuraavaksi Weledaa.

      Poista